torstai 30. elokuuta 2012

What a feeling!

Tänään se alkoi..Tanssi! Minä ja tanssi kohdattiin ensimmäisen kerran joskus ala-asteen lopussa, meillä oli koko syksyn ajan kerran viikossa koulun liikuntasalissa discotanssia. Sitten tuli yläaste ja kokeilin hiphoppia, no se sitten jäi vähän. Muistan vieläkin sen jännityksen tunteen kun piti tanssia muitten edessä ja en osannut. Tuntui että maailma romahtaa siihen paikkaan, päätin etten enää ikinä mene tunnille.


Pari vuotta sen jälkeen kävin kuitenkin showtanssia yhden kevään tanssimassa. Vuosi sitten syksyllä minä ja ystäväni M päätimme mennä showtanssiin, syksy meni tanssiessa. Keväällä en saanut tansseja ja työtä järkevästi sovitettua yhteen.
Päätin nyt jatkaa, onneksi löytyi hyvään aikaan oleva ryhmä. Huomasin tänään että kehitystä on tapahtunut, olen paljon varmempi itsestäni kuin viime vuonna aloittaessa. Viime vuoden tunneista minulle jäi mieleen jotain tekniikkaan liittyviä juttuja, mutta ehkä eniten että uskaltaa heittäytyä.
Tavoitteena olisi käydä tunneilla ahkerasti, ehkä otan vielä tälle syksylle jazztanssia? Tarkoitus olisi nyt luoda itselle parempaa tekniikka että pääsisin sitten keväällä streetjazz-tunneille, musikaalitanssi kuulostaisi myös aika houkuttelevalta.


Tässä pari mahtavaa flashmob-linkkiä. Mun ehkä lemppari on ko tuo mummo joraa tuossa ensimmäisessä :-D

http://www.youtube.com/watch?v=VQ3d3KigPQM 

http://www.youtube.com/watch?v=NhbK2bMTRbI

Kuvat: We heart it.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti